Povećaj font

Smanji font

Promijeni kontrast

Sivi tonovi

Promijeni font

Besplatne radionice o strateškom komuniciranju i odnosima s medijima u Malom Tehnopolisu Samobor

Poduzetnički centar Samobor organizira dvije besplatne edukativne radionice namijenjene poduzetnicima, udrugama, institucijama te svima koji žele unaprijediti svoje vještine strateškog komuniciranja i izgradnje odnosa s medijima.

Radionica 1: Strateški odnosi s javnostima – kako planirati komunikaciju i izgraditi dobre odnose s javnostima

📅 Datum: 20. ožujka 2025. ⏰ Vrijeme: 10:00 h 📍 Lokacija: Mali Tehnopolis Samobor

Što ćete naučiti?

  • Kako izraditi PR strategiju i kvalitetan komunikacijski plan
  • Kako koristiti društvene mreže i ostale kanale u strateškoj komunikaciji
  • Kako izgraditi i održavati pozitivan imidž u javnosti

Radionica 2: Kako izgraditi odnose s medijima

📅 Datum: 27. ožujka 2025. ⏰ Vrijeme: 10:00 h 📍 Lokacija: Mali Tehnopolis Samobor

Što ćete naučiti?

  • Kako uspostaviti i održavati profesionalne odnose s novinarima i medijima
  • Kako napisati efikasno priopćenje za medije i privući pažnju javnosti
  • Kako povećati vidljivost brenda kroz medijske objave i intervjue

 Kome su radionice namijenjene?

1.Poduzetnici i poslovni sektor

  • Mikro, mali i srednji poduzetnici – vlasnici i menadžeri koji žele poboljšati vidljivost brenda i uspostaviti profesionalne odnose s medijima.
  • Startup osnivači – koji trebaju učinkovitu komunikaciju i PR strategiju za privlačenje investitora i kupaca.
  • Freelanceri i konzultanti – profesionalci koji rade na osobnom brendiranju i žele se istaknuti na tržištu.

2. Udruge, neprofitni sektor i društveno odgovorni projekti

  • Voditelji i članovi udruga – koji trebaju znanja o strateškom komuniciranju kako bi povećali vidljivost svojih aktivnosti i ostvarili bolju suradnju s donatorima, partnerima i medijima.
  • Koordinatori društveno odgovornih projekata – koji žele uspješno promovirati inicijative i podići svijest javnosti o društvenim temama.
  • Volonterske organizacije i humanitarne udruge – koje trebaju učinkovite PR alate za komunikaciju s javnošću i donatorima.

3.  Javne institucije, tijela lokalne samouprave i obrazovne ustanove

  • Gradske  institucije – službenici i predstavnici jedinica lokalne samouprave koji komuniciraju s građanima i medijima te žele poboljšati odnose s javnošću.
  • Kulturalne i turističke institucije – muzeji, turističke zajednice, knjižnice koji trebaju efikasne komunikacijske strategije za promociju svojih programa.
  • Obrazovne ustanove (škole, učilišta) – ravnatelji, profesori, stručni suradnici i odnosi s javnostima u akademskim institucijama koji žele bolje komunicirati s javnošću, učenicima i roditeljima.

4. Medijski sektor i profesionalci u komunikacijama

  • Novinari i urednici – koji žele bolju suradnju s PR stručnjacima i poduzećima.
  • Voditelji odnosa s javnošću – iz organizacija, tvrtki i institucija koji žele unaprijediti svoje vještine i razumijevanje novih trendova u PR-u.
  • Stručnjaci za digitalni marketing i društvene mreže – koji žele naučiti kako bolje integrirati PR strategije u online komunikaciju.

Radionice će voditi Jana Radeljak, direktorica PR agencije Bagadodo, diplomirana komunikologinja i stručnjakinja za odnose s javnostima s 10 godina poduzetničkog iskustva. Više o predavačici možete saznati na poveznici  https://www.linkedin.com/in/jana-radeljak-5a914633/

Sudjelovanje na radionicama je besplatno, a prijava je obavezna putem poveznice:  https://forms.gle/tq7Fxf2PAuaTHqaM9

Veselimo se vašem dolasku i zajedničkom učenju!