Poduzetnički centar Samobor organizira dvije besplatne edukativne radionice namijenjene poduzetnicima, udrugama, institucijama te svima koji žele unaprijediti svoje vještine strateškog komuniciranja i izgradnje odnosa s medijima.
Radionica 1: Strateški odnosi s javnostima – kako planirati komunikaciju i izgraditi dobre odnose s javnostima
📅 Datum: 20. ožujka 2025. ⏰ Vrijeme: 10:00 h 📍 Lokacija: Mali Tehnopolis Samobor
Što ćete naučiti?
- Kako izraditi PR strategiju i kvalitetan komunikacijski plan
- Kako koristiti društvene mreže i ostale kanale u strateškoj komunikaciji
- Kako izgraditi i održavati pozitivan imidž u javnosti
Radionica 2: Kako izgraditi odnose s medijima
📅 Datum: 27. ožujka 2025. ⏰ Vrijeme: 10:00 h 📍 Lokacija: Mali Tehnopolis Samobor
Što ćete naučiti?
- Kako uspostaviti i održavati profesionalne odnose s novinarima i medijima
- Kako napisati efikasno priopćenje za medije i privući pažnju javnosti
- Kako povećati vidljivost brenda kroz medijske objave i intervjue
Kome su radionice namijenjene?
1.Poduzetnici i poslovni sektor
- Mikro, mali i srednji poduzetnici – vlasnici i menadžeri koji žele poboljšati vidljivost brenda i uspostaviti profesionalne odnose s medijima.
- Startup osnivači – koji trebaju učinkovitu komunikaciju i PR strategiju za privlačenje investitora i kupaca.
- Freelanceri i konzultanti – profesionalci koji rade na osobnom brendiranju i žele se istaknuti na tržištu.
2. Udruge, neprofitni sektor i društveno odgovorni projekti
- Voditelji i članovi udruga – koji trebaju znanja o strateškom komuniciranju kako bi povećali vidljivost svojih aktivnosti i ostvarili bolju suradnju s donatorima, partnerima i medijima.
- Koordinatori društveno odgovornih projekata – koji žele uspješno promovirati inicijative i podići svijest javnosti o društvenim temama.
- Volonterske organizacije i humanitarne udruge – koje trebaju učinkovite PR alate za komunikaciju s javnošću i donatorima.
3. Javne institucije, tijela lokalne samouprave i obrazovne ustanove
- Gradske institucije – službenici i predstavnici jedinica lokalne samouprave koji komuniciraju s građanima i medijima te žele poboljšati odnose s javnošću.
- Kulturalne i turističke institucije – muzeji, turističke zajednice, knjižnice koji trebaju efikasne komunikacijske strategije za promociju svojih programa.
- Obrazovne ustanove (škole, učilišta) – ravnatelji, profesori, stručni suradnici i odnosi s javnostima u akademskim institucijama koji žele bolje komunicirati s javnošću, učenicima i roditeljima.
4. Medijski sektor i profesionalci u komunikacijama
- Novinari i urednici – koji žele bolju suradnju s PR stručnjacima i poduzećima.
- Voditelji odnosa s javnošću – iz organizacija, tvrtki i institucija koji žele unaprijediti svoje vještine i razumijevanje novih trendova u PR-u.
- Stručnjaci za digitalni marketing i društvene mreže – koji žele naučiti kako bolje integrirati PR strategije u online komunikaciju.
Radionice će voditi Jana Radeljak, direktorica PR agencije Bagadodo, diplomirana komunikologinja i stručnjakinja za odnose s javnostima s 10 godina poduzetničkog iskustva. Više o predavačici možete saznati na poveznici https://www.linkedin.com/in/jana-radeljak-5a914633/
Sudjelovanje na radionicama je besplatno, a prijava je obavezna putem poveznice: https://forms.gle/tq7Fxf2PAuaTHqaM9
Veselimo se vašem dolasku i zajedničkom učenju!