Povećaj font

Smanji font

Promijeni kontrast

Sivi tonovi

Promijeni font

Održana 1. radionica iz ciklusa STARTUP MARKETING AKADEMIJA

Radionica na temu "Osnove brendiranja proizvoda i usluga" bila je besplatna i namijenjena malim poduzetnicima i obrtnicima s ciljem unapređenja njihova poslovanja i stjecanje uvida na marketinške i komunikacijske trendove.

 

Radionica na temu "Osnove brendiranja proizvoda i usluga" bila je besplatna i namijenjena malim poduzetnicima i obrtnicima s ciljem unapređenja njihova poslovanja i stjecanje uvida na marketinške i komunikacijske trendove.

Radionicu su održali Sabina Cvitković koja je doktorand iz brendiranja na Sveučilištu u Ljubljani s više od deset godina iskustva u marketingu i odnosima te Krešimir Sočković, komunikacijski konzultant i trener javnih i medijskih nastupa.  

Na radionici su obrađene teme o tome što je brand, što sve čini brend, kako imenovati brend, kako su bitne boje u kreiranju brenda, kako segmentirati tržište. Također, u drugom dijelu radionice raspravljalo se o brendiranju na praktičnom primjeru malog obiteljskog hotela Livadić.
Interes za temu brendiranja bio je velik, a sudionici su ocijenili radionicu s visokom ocjenom 5 te naveli da je seminar ispunio očekivanja. Najkorisnijim su istaknuli praktični dio seminara.

Sljedeća radionica s temom "Osobno brendiranje i LinkedIn marketing" održati će se 1. ožujka.